5-nasvetov-zdravo-prehranjevanje

5 nasvetov za spodbujanje zdravih prehranjevalnih navad pri otroku

Med nami je veliko staršev z izbirčnimi otroki. Res pa je, da tudi številni starši pogosto posegamo po nezdravih živilih. Razlogi za to so različni, a vedno več ljudi takšne odločitve pripisuje hitremu načinu življenja.

Starši se moramo zavedati, da nas otroci opazujejo. Ne glede na to, kaj jim govorimo, smo največji zgled s svojimi dejanji, zato je pomembno, da se odločamo za zdrave in uravnotežene obroke.

Seveda pa ne moremo mimo dejstva, da imamo ljudje dandanes zelo natrpane urnike, zato je težko načrtovati čisto vsak obrok in si vzeti čas za pripravo. Redki radi ure in ure preživijo v kuhinji.

K sreči nam ni treba. Obstajajo izjemno zdrave in okusne opcije, ki jih lahko pripravimo hitro.

Med nami je veliko malih izbirčnežev, ki jih odvrne že misel na ta živila, zato z veseljem delimo načine, kako doseči, da se bodo zaljubili v zdravo prehrano.

1. POSKRBITE ZA URNIK PREHRANJEVANJA

Otroci morajo jesti vsake tri do štiri ure. Pomembno je, da imajo na voljo 3 glavne obroke, 2 malici in veliko tekočine. Voda je vedno najboljša odločitev, odlična rešitev pa so tudi ekološko pridelani nesladkani čaji. Redni obroki preprečujejo razdražljivost, volčjo lakoto in posledično zmanjšujejo verjetnost, da bomo posegli po nezdravi hrani. Za na pot lahko pripravite narezan korenček, jogurt, piškote iz ovsenih kosmičev, zdrave sendviče …

Mini recept: ovseni piškoti s 4 sestavinami

Nad zdravimi, okusnimi in hitro pripravljenimi piškoti bodo navdušeni vsi.

Potrebujete:

Pečico segrejte na 180 stopinj. V večji posodi zmešajte vse sestavine. Po želji dodajte čokoladne kapljice brez dodanega sladkorja. Oblikujte kroglice in jih razporedite na peki papir 5 cm narazen. Z žlico rahlo potisnite kroglice, da postanejo ploščate. Pecite 8-10 minut in jih ohladite.

Navdušeni boste!

recept-piskoti

2. NE OBUPAJTE, ČE OTROK ODKLONI HRANO

Večina staršev svoje otroke označuje kot izbirčne jedce. Če otrok dvakrat odkloni določeno živilo, starši obupajo in mu ga ne ponudijo več. Študije so potrdile, da mora otrok poskusiti določeno hrano kar petnajstkrat, preden jo vzljubi. Na srce vam polagava, da ne odstopite od izbire obroka. Potrebnega bo nekoliko truda, a je zagotovo vredno. Potrpežljivost bo poplačana.

3. DOBRO NAČRTUJTE OBROKE

Z načrtovanjem obrokov boste prihranili veliko časa, denarja in skrbi. To je najboljši način, da družini zagotovite kakovostno in zdravo prehrano. Če vam je načrtovanje en teden vnaprej preveč naporno, poskusite narediti meni za 3 dni naprej. Kompliciranje je popolnoma odveč. Poudarek naj bo na nepredelanih ali polnovrednih živilih ekološke pridelave. Midva pozdravljava podpiranje lokalnih pridelovalcev.

Če boste premišljen nakup opravili enkrat na teden, boste veliko prihranili. Napišite seznam in nikoli ne hodite v trgovino lačni. Oglašanje želodčka vodi k slabim odločitvam, ki jih pogosto obžalujemo.

4. IZBERITE HITRE IN OKUSNE MALICE, KI JIH LAHKO OTROK PRIPRAVI SAM

Hitro pripravljena hrana ni vedno slaba hrana. To je mit, ki ga razbijava z žitnimi obroki Mul’c.

Vsebujejo skrbno izbrane visokokakovostne in biološko certificirane sestavine. V njih ne boste našli belega sladkorja, umetnih arom in barvil ali kakršnihkoli E-jev, ki že na prvi pogled vzbujajo neprijetne občutke.

Na voljo je več različnih žitnih obrokov Mul’c. Otroci in starši obožujejo Mul’c Instant, ki ne zahteva nobenega kuhanja. Izberete si najljubši okus (jabolko, kakav ali lešnik) in ga prelijete z vročim rastlinskim napitkom ali mlekom. To je idealna malica za otroka, ki lačen pride iz šole.

5. OTROCI NAJ KUHAJO Z VAMI

Zagotovo ste opazili, da zelo radi pojedo obrok, ki so ga sami pripravili oziroma so vam pri pripravi pomagali. Tudi kulinarično ustvarjanje z večjimi otroki je lahko zabavna dogodivščina. Lahko postanete pravi umetniki. Palačinke dobijo nasmeške, sadje se lahko spremeni v živali in žitne kašice v abstraktne umetnine.

Naši žitni obroki Mul’c s sadjem, kokosom, lešniki, kakavom ali orehi so sami po sebi resnično okusni, a vseeno jih lahko okrasite s poljubnim sadjem in oreščki. Pripravili jih boste v 5 minutah in so zelo primerni tudi za zajtrk. Po jutru se dan pozna in če je zajtrk odličen, smo že na dobri poti v fantastičen dan.

Zelo malo je treba, da z zdravimi obroki pripomoremo k boljšemu zdravju in počutju otrok.

Kakšna “pregreha” vsake toliko časa ne bo naredila dolgoročne škode, če sicer posegamo po zdravih možnostih.

Ponosna sva, da žitni obroki Mul’c dokazujejo, kako se zdravo in hitro ne izključujeta.

Izdelki v povezavi s prispevkom

Delite naprej ...